Fem GIF-spillere tatt ut på U19-landslaget
Alexander Bruno Kjølberg, Fredrik Volden, Kasper Klem, Oliver Larsen og Tobias Haugstad Stein ble torsdag tatt ut til U19-landslagets samling i juni.
Alle fem var med å sikre to NM-gull for klubben i Fjellhamar Arena i april, og solide prestasjoner både der og tidligere i sesongen har gjort at de nå er en del av landslagssjef Patric Jonsson sin 36-mannstropp.
Samlingen finner sted i Slorahallen 6.–7. juni.
Vi gratulerer med uttaket og ønsker lykke til.
Les mer om uttaket her:
Bandyforbundet
