Slo tilbake i Narvik

PARKEN FLERBRUKSHALL – Herrene spilte sin andre kamp denne helgen da Narvik ventet i Parken flerbrukshall. Oppgjøret var en reprise på kvalifiseringskampen til Eliteserien forrige sesong der GIF vant 8-5 på Jessheim.

Etter det som lenge var en jevnspilt første periode avgjorde herrene i realiteten kampen med hele fire scoringer i løpet av periodens tre siste minutter. Med ledelse 5-0 etter de første 20 minuttene så gutta seg aldri tilbake, og kunne dermed juble for sesongens første seier.

Gjelleråsens mål ble scoret av Simon Wiström (3), Olav Falkeid (3) og Anders Mellum (3), mens det var målvakt Martin Krüger som stakk av gårde med bestemannsprisen etter 28 redninger (96,6 prosent).

Etter hjemreisen til Nittedal søndag kveld står en ny treningsuke på programmet for GIF. Uka avsluttes med sesongens første hjemmekamp mot Tunet lørdag 17. september – en kamp som for øvrig blir den første offisielle kampen i nye Slattumhallen.

Vi vil til slutt takke Narvik IBK for innsatsen klubben la ned i forbindelse med denne kampen. Arrangementet og gjestfriheten både før, under og etter kampen var utvilsomt av høy kvalitet, noe som bidro til at det ble en fin ramme på det hele. Et eksempel til etterfølgelse for alle klubber i innebandy-Norge.

Parken flerbrukshall i Narvik er en flott flerbrukshall som stod ferdig høsten 2020.
← Siste frist for påmelding til Jente-Camp   |   Tapte serieåpningen i Harstad →