Dette er damenes nye hovedtrener

Gjelleråsen IF – Innebandy har nå gleden av å offentliggjøre at Anton Czitrom tar over som ny hovedtrener for Damer Elite. Anton er 30 år gammel og har skrevet under på en toårskontrakt med klubben.

Han flytter til Norge senere i sommer etter å ha vært trener i svensk innebandy – der han har en fartstid i klubbene KIS Köping, IBK Dalen og KAIS Mora. I Anton får GIF en trener som har erfaring med å jobbe med, og utvikle spillere med både tidligere og nåværende karrierer på SSL- og landslagsnivå.

Anton Czitrom er damenes nye hovedtrener.

– Jeg ser veldig stort fram til å flytte til Norge og GIF. Sammen skal vi nå nye mål. Norge er virkelig på gang når det gjelder innebandy og jeg har fulgt utviklingen av sporten i landet og i GIF gjennom flere år, sier Anton til gif-fighters.no, og fortsetter:

– Som trener foretrekker jeg en offensiv og severdig innebandy. Noen av mine styrker er min ro, kampledelse og evne til å utvikle spillere individuelt for å heve laget til neste nivå, avslutter han.

Vi ønsker Anton velkommen til GIF og ønsker han og resten av damelaget lykke til med både sesongoppkjøringen og seriestarten til høsten.

← Status for herrene før sommeren   |   NM-finale: Tunet – Gjelleråsen →