Tre GIF-lag spiller NM denne helgen

Denne helgen skal tre GIF-lag spille NM i aldersbestemte klasser. De tre lagene er G19, J15 og J19.

For to uker siden var både G17 og J17 i aksjon i sine NM-sluttspill og det endte med at G17 sikret seg en plass i NM-finalen mot Tunet i Sarpsborghallen 21.–22. mai.

Sandnes vertskap for G19-sluttspillet
G19 spiller sitt NM-sluttspill i Hanahallen i Sandnes. GIF har havnet i pulje A med Bodø, Fredrikstad, Sandnes, Stavanger og Vålerenga. De to beste lagene fra hver pulje går videre til semifinalene søndag ettermiddag.

Kamper:
Bodø – Gjelleråsen (lørdag 11.00)
Gjelleråsen – Stavanger (lørdag 14.00)
Fredrikstad – Gjelleråsen (lørdag 17.00)
Vålerenga – Gjelleråsen (lørdag 20.00)
Gjelleråsen – Sandnes (søndag 11.00)

J15 med travel helg
I Høyenhallen skal J15-laget kjempe om to finaleplasser sammen med Bærums Verk Hauger, Nittedal, Sarpsborg, Tromsø, Tunet og Vålerenga. Alle de sju lagene møter hverandre én gang i en innledende runde. De to beste lagene går til NM-finalen.

Kamper:
Gjelleråsen – Tromsø (lørdag 12.00)
Nittedal – Gjelleråsen (lørdag 15.00)
Gjelleråsen – Sarpsborg (lørdag 17.00)
Vålerenga – Gjelleråsen (søndag 10.00)
Gjelleråsen – Bærums Verk Hauger (søndag 13.00)
Tunet – Gjelleråsen (søndag 18.00)

J19 tar turen til Gjerdrum
Vårt J19-lag skal også kjempe om en plass i NM-finalen. Til tross for at det kun stiller fire lag i denne klassen blir det tøff konkurranse om de to finaleplassene.

I tillegg til GIF stiller også Sveiva, Tunet og Østensjø lag. Alle møter alle én gang i et innledende puljespill i Gjerdrumshallen på lørdag. Puljevinneren der får en direkteplass til finalen, mens andre- og tredjeplass møtes i en semifinale søndag kl. 17 om den siste finaleplassen. Den kampen spilles i Høyenhallen.

Kamper:
Østensjø – Gjelleråsen (lørdag 12.00)
Sveiva – Gjelleråsen (lørdag 14.00)
Gjelleråsen – Tunet (lørdag 17.00)

Vi ønsker alle våre tre lag masse lykke til med helgens kamper! 💚

← NM-finale: Tunet – Gjelleråsen   |   NM G17 spilles denne helgen →