Endringer i trenerteamet til Herrer Elite

Styret i Gjelleråsen IF – Innebandy har etter grundige diskusjoner valgt å gjøre endringer i trenerteamet til Herrer Elite.

Lagets trenerteam med hovedtrener Jonas Boväng og assistenttrener Jakob Sandelin slutter i sine stillinger rundt herrelaget. Jonas skal imidlertid fortsette videre ut sesongen som hovedtrener for Damer Elite. Valget er tatt på bakgrunn av svake sportslige resultater over tid. Herrene befinner seg på sisteplass i Eliteserien med 6 poeng etter 14 spilte kamper. Tapet for Sveiva onsdag kveld var lagets sjuende strake tap.

Styret har landet på at det er nødvendig med en endring for å snu den negative trenden før de seks siste seriekampene.

Inn som ny hovedtrener kommer Paul André Hermansen. I tillegg til Paul er det også klart at Jon Henry Marthinsen kommer inn i støtteapparatet sammen med John Hansen. Det er det samme trenerteamet som ledet herrene til 3.-plass i Eliteserien i sesongen 2018-19.

Klubben vil rette en stor takk til Jonas og Jakob for deres bidrag som trenere for Herrer Elite de siste sesongene.

← Før kampen: Gjelleråsen – Harstad   |   Fighters Damer Elite vs Østensjø →