Vi ønsker jentene våres lykke til

At vi har hele 9 spillere i aksjon med landslag denne helgen er klubbrekord! Vi har bygd sten for sten i mange år som eliteserieklubb nå og er utrolig stolte av disse uttakene.

A-Landslaget har siste samling før landskamper mot Danmark og det nærmer seg VM i november med stormskritt! Mari Kristiansen, Ingvild Meyer Sørflaten og Sirill Sørensen er tatt ut til denne samlingen.

U-19 landslaget har høstens tredje samling og her er det VM i New Zealand i mai som er det store målet. Fra GIF er keeperne Eli Næssan Linna og Lilly Heier tatt ut, sammen med utespillerne Madeleine Tinholt, Mathea Linna, Nora Milly Bangsund og Marte Pedersen.

← Kom ned i hallen da vel og støtt Fightersgutta   |   Seier 2-5 borte mot Fredrikstad →