Klatrer opp til tredjeplass på tabellen

Østensjø vs. GIF 2-3 (2-0, 0-2, 0-1)
Skudd: 19-27
2-1 Marte Pedersen (ua)
2-2 Ingvild Meyer Sørflaten (Julie Noer)
2-3 Mari Kristiansen (Ingrid Hoem)

Banens beste: Marte Pedersen

Lilly Heier leverte en solid jobb i mål, vi slet med utellingen denne tirsdagen mot et hardt kjempende forsvar, men med mye ball i laget gjorde vi en bedre kamp enn tallene viser. Emilie Sollie-Johansen fikk sine første minutter i eliteserien og gjorde seg definitivt fortjent til mer spilletid, som belønnes med hennes første poeng i neste kamp!

GIF vs. Sveiva 7-5 (1-2, 3-0, 3-3)
Skudd: 31-24
2-1 Marte Pedersen (Linda Adolphson)
2-2 Moa Bernvid (Marte Pedersen)
3-2 Marte Pedersen (Linda Adolphson)
4-2 Helene Bwiza Karlstrøm (Ingvild Meyer Sørflaten)
5-4 Helene Bwiza Karlstrøm (Ingvild Meyer Sørflaten
6-4 Moa Bernvid (Emilie Sollie-Johansen)
7-4 Mari Kristiansen (Marte Pedersen)

Banens beste: Marte Pedersen

Marte Pedersen imponerer og viser vei for resterende at disse poengene skal bli igjen i Lihallen. Vi gjør en solid laginnsats i dueller og presser på, skaper masse muligheter. Da Mari sørger for en tremåls ledelse i siste periode kommer godfølelsen smygende, men det blir ikke uten spenning resten av kampen, vi kriger i forsvar og Eli Nessan Linna har noen meget viktige redninger. Sveiva får et mål til, men vi vinner med 2 mål og klatrer opp til tredjeplass på tabellen!

← Philip banens BB   |   Uttak til kvinnelandslaget i oktober →