Sykt tungt å tape på måten vi gjør

Det ville ikke gå mot Slevik hjemme i Lihallen. Etter en 5-2 ledelse taper de kampen 6-7.

Det er en kamp hvor den svinger frem og tilbake både spillemessig og i prestasjoner i begge lag. Slevik går inn i sesongens første kamp. GIF spiller først hjemme på lenge. Nerver og litt uvant på forskjellige måter for begge lag. Slevik får en fordel, og stor energi til å plukke opp til 5-5. Der blir hjemmelaget GIF veldig passive og Slevik benytter seg av det.

Christian Ahlfors

Jonas Boväng sier om kampen:

Sykt tungt å tape på måten vi gjør. Hvis vi var aggressive og grådige mot Tunet, var dette det helt motsatte i dag. Veldig passiv og noen få øyeblikk der vi blinker. Bare lade på nytt, og fortsett med det vi gjør, poenget vil komme. Fantastisk å se den nyeste på laget Christian Ahlfors spille så modent og klokt allerede i sin første kamp. Definitivt et positivt tilskudd til troppen vår.

MATCH FAKTA

← Genrep i kveld mot Ull/Kisa   |   Slevik kommer på besøk i kveld →