Slevik kommer på besøk i kveld

På tide å spille i Lihallen igjen, da Slevik kommer på besøk i sesongens første hjemmekamp. For herrenes del kommer man til denne kampen fra en god innsats mot Tunet på søndag, mens Slevik spiller sin første match denne sesongen. Det skal bli spennende å se om herrene kan ryste og komme opp i samme innsats som de gjorde mot Tunet. Slevik er et av lagene som tippes i toppen denne sesongen, så det blir igjen en tøff utfordring å prestere som kan ta herrene til poeng. Til denne kampen kommer det til å være en ny spiller på banen, det er Christian Ahlfors som gjør debut i GIF-drakten. En spennende ung spiller som vi tror kommer til å utvikle seg positivt i vårt miljø. Herrene er revansj-sugne og vi byr opp til en riktig fight mot Slevik. Forrige sesongs match endte med stortap. Det er noe som herrene ikke kommer til å tillate i kveld om man prater med hovedtrener Jonas Boveng som sier følgende:

-Det skal bil heftig å spille hjemme i Lihallen selv om det ikke er tillatt med fulle tribuner ennå. Så skal det bli morsomt å oppleve med publikum på plass. Vi må være veldig tente til denne kampen og finne samme intensitet og det harde arbeidet vi gjorde mot Tunet på søndag . For det kreves det at vi ikke bli for bekvemme ute på banen, men fullfører alle situasjoner fullt ut. Synes vi har funnet ut mer og mer riktig i vårt spill, så det skal bli gøy å se hvordan vi håndterer dette i hjemme premieren. Tror det kommer til å bli en fysisk og ladet kamp med mye følelser.

Forrige sesongens møte sluttet med 4-13 hjemme på Li, og 6-4 borte. Da GIF har fortsatt med sin lagbygging, så blir det spennende å se hvor mange steg som laget har tatt siden forrige sesongens kamper mot Slevik.

Kveldens kamp begynner kl 19.30, dommere i kampen er: Håvard Pedersen og Thomas Sørensen.

Vi ønsker herrelaget lykke til, og ønsker motstander, dommere og publikum velkomne til kveldens kamp.
← Sykt tungt å tape på måten vi gjør   |   Bidra til å løfte fram våre to elitelag →