Mia Norell er tilbake i GIF

Mia Norell er tilbake i GIF. Vi kan med glede meddele at Mia har signert 1 år for oss. Vi har nå fått inn en spiller med rutine og god fysikk i laget før seriepremieren som spilles på lørdag mot Stavanger i Lihallen kl. 14:30.

Foto: Innebandy tidning
Mia Norell sier følgende til klubbens hjemmeside om sin signering og comeback i GIF:

Jeg er glad for å komme tilbake til GIF, og få være med på å bygge det som klubben nå har påbegynt på damesiden. Laget består av en sterk gruppe som virkelig har utviklet seg i riktig retning det siste året. Jeg er helt sikker på at vi kommer til å stå sterkt i serien, og utvikle oss både individuelt og som lag. Jeg liker strukturen som Jonas har påbegynt, og den seriøsiteten som kreves for å ta det neste steget.

Hovedtrener Jonas Boväng sier følgende om Mias comeback:

Mia var med på treningsturneringen som ble arrangert av Sveiva på førsesongen. Hun spilte 4 kamper og viste god fysikk, god holdning, og en god innstilling til det vi gjør. Vi får inn en spiller med sterk karakter og som er sterk i spillet både med og uten ball.

Foto: Innebandyavisen
← Bidra til å løfte fram våre to elitelag   |   Godkjent innsats i seriepremieren →