Helene Karlstrøm fortsetter i GIF

I dag har vi gleden av å offentliggjøre at Helene Karlstrøm har signert en toårskontrakt med Gjelleråsen. Helene spilte forrige sesong på lån fra Monolitten, men blir nå altså GIF-spiller på permanent basis.

22-åringen viste seg fram på en positiv måte med 8 poeng (6 mål og 2 assist) på 9 kamper. Med det var hun en av damenes mest effektive spillere offensivt, og forhåpentligvis kan hun bygge videre på det inn mot neste sesong.

– Gleder meg skikkelig til neste sesong nå. Jeg tror laget kommer til å ta store skritt mot toppen av tabellen til neste sesong. Allerede nå har vi trent godt fysisk og tilrettelagt til innebandy, så det tror jeg vi kommer til å få god nytte av når sesongen starter igjen. Jeg har høye ambisjoner for meg selv og laget som en helhet, og stoler på at vi kommer til å ha fremgang, sier Helene selv.

Foto: Andreas Kristoffer Berge / Kvinneidrett.no. Credit: Tor Anders Dalland

– En sniper som kommer utveckla sitt offensiva hot i sista delen på plan. En rightare som har bra räckvidd, och kan vända spelet i en mot en. Helt 100% säker på att hon kommer vara jobbig att möta i dom offensiva ytorna för motståndarna och göra mål kontinuerligt som forward säsongen 21/22, sier hovedtrener Jonas Boväng.

Vi gleder oss over at Helene blir å se i Lihallen de to kommende sesongene og ønsker henne lykke til med sesongen!

← Fin start på sesongoppkjøringen   |   Sesongoppkjøringen er i gang for damene →