Julie Werner har signert ny kontrakt

Vi vil også denne uka fortsette med å presentere kontraktsforlengelser for klubbens damelag. Første spiller ut denne uka er Julie Marie Werner som har signert en toårskontrakt. 27-åringen var involvert i samtlige 13 kamper forrige sesong og til slutt ble det 4 poeng (1 mål og 3 assist) for backen.

– Selv om vi utviklet oss forrige sesong, tror jeg vi kommer til å ta enda flere store steg kommende sesong. Både som et lag, men også individuelt. Etter å ha sett hva Jonas har gjort med laget på kort tid, gleder jeg meg til reisen videre, sier Julie selv.

Foto: Andreas Kristoffer Berge / Kvinneidrett.no. Credit: Tor Anders Dalland

– En fysisk spelare med bra skott. Det är en förmån att ha ännu en allround spelare i laget. Hon kan spela både back och forward av det jag sett. Det gör att det blir alternativ och fina möjligheter. Väldigt klok i sina val på banan, sier hovedtrener Jonas Boväng.

Vi gleder oss over at Julie har signert for to nye år og ønsker henne lykke til med sesongen!

← Nye kontrakter: Damer Elite   |   Madeleine Tinholt er med videre →