Nora Milly Bangsund har signert for neste sesong

I dag offentliggjør vi at en av damelagets yngste spillere, nemlig Nora Milly Bangsund (16), har signert en ettårskontrakt med Gjelleråsen. Milly har til tross for sin unge alder allerede spilt to sesonger i eliteserien, og står med totalt 7 poeng (4 mål og 3 assist).

Milly har spilt i GIF hele juniortiden og var en del av laget som tok NM-sølv i J15-klassen i 2019. Det er gledelig for klubben å se at stadig nye spillere fra egne rekker får muligheten på elitenivå, og det viser at det jobbes godt i de aldersbestemte klassene.

– Jeg trives veldig godt i damelaget til GIF, og de er en super gjeng å være med. Jeg får treninger og kamper med høyt tempo som er veldig utviklende og gøy. Jeg har også fått prøve meg på en ny posisjon denne sesongen, og har lært mye. Det blir gøy å se laget ta nye steg med Jonas, sier hun selv.

Foto: Innebandyavisen. Credit: Tor Anders Dalland

– En tvåvägsspelare som spelar enkelt, och gör enkla val. Sätter sig själv och medspelare till bra lägen. Ska bli väldigt spännande att följa utvecklingen hennes säsongen 21/22. Skottet är ett hot tillsammans med den stora spelförståelse hon besitter, sier hovedtrener Jonas Boväng.

Vi gleder oss til å se Milly i aksjon igjen i Lihallen til høsten og ønsker henne lykke til med sesongoppkjøringen som nærmer seg!

← Madeleine Tinholt er med videre   |   Henriette Langhaug har signert for to år →