Mari Kristiansen har signert ny kontrakt

I dag har vi gleden av å offentliggjøre at lagkaptein og landslagsspiller Mari Kristiansen har signert en ny toårskontrakt med Gjelleråsen. 26-åringen gjorde 7 poeng (4 mål og 3 assist) i Eliteserien forrige sesong.

Mari var en del av den norske troppen som spilte VM i Neuchâtel desember 2019, og har i flere sesonger vært en av de meste fremtredende spillerne i klubbens damelag. Det er derfor svært gledelig at hun blir å se i GIF i minimum to sesonger til.

– Vi har sett starten på en utvikling av laget og spillere som vi er veldig stolte av. Jeg gleder meg til å kjempe om poeng og vinne kamper med denne gjengen, sier Mari selv.

Foto: Andreas Kristoffer Berge / Kvinneidrett.no. Credit: Tor Anders Dalland

– En positionsstark spelare, ser henne som en tvåvägsspelare där hon är väldigt duktig på att balansera upp sin omgivning. Att vinna första och andra bollar är otroligt viktigt. Här kommer laget ha ett stort vapen i omställningsspelet. Har ett bra skott, det ska vi se till att det används mer säsongen 21/22, sier hovedtrener Jonas Boväng.

Vi gleder oss over at Mari har signert ny kontrakt og ønsker henne lykke til med sesongen som kommer!

← Henriette Langhaug har signert for to år   |   Julie Noer har signert ny kontrakt →