Julie Noer har signert ny kontrakt

I dag presenterer vi enda en spiller som har signert ny kontrakt med Gjelleråsen. Det er nemlig klart at Julie Noer har blitt enig med klubben om en toårskontrakt.

Julie kom til Gjelleråsen fra BMIL i fjor sommer og bidro med 3 poeng (1 mål og 2 assist) i sin første sesong i grønt. Det er gledelig at hun nå blir se i Lihallen i ytterligere to sesonger, noe hun naturlig nok også er godt fornøyd med selv.

– Jeg er utrolig glad for å ha signert ny kontrakt med GIF. Helt siden jeg kom hit forrige sesong har det vært en fin utvikling på laget og enkeltspillere. Klubben har gitt meg mye tillit og muligheter til å utvikle meg betraktelig som innebandyspiller, så det er en selvfølge for meg å fortsette i klubben, sier Julie selv og fortsetter:

– Jeg er helt sikker på at vi med Jonas som trener kommer til å utvikle oss på alle områder når det gjelder fysisk, taktisk og mentalt. Han har mye erfaring og har allerede satt høy standard på treningene, i tillegg til høye målsettinger, noe som vil gjøre oss betraktelig bedre. Jeg er helt sikker på at vi vil gi motstanderne skikkelige tøffe kamper om poengene neste sesong, avslutter hun.

Foto: Andreas Kristoffer Berge / Kvinneidrett.no. Credit: Tor Anders Dalland

– En ambitiös och driven spelare. Som jag ser som otroligt engagerad och målmedveten. Har tagit fina steg i det taktiska, och är smart i att styra motståndarna så dom blir felvända. Bra spelförståelse med och utan boll. Offensiv kapacitet som kommer utvecklas säsongen 21/22, sier hovedtrener Jonas Boväng.

Vi ønsker Julie lykke til med sesongoppkjøringen og gleder oss til å se både henne og resten av laget i aksjon i Lihallen til høsten!

← Mari Kristiansen har signert ny kontrakt   |   Simon Wiström klar for GIF →