Ingvild Meyer Sørflaten har signert ny kontrakt

Det jobbes godt om dagen med å sette spillerstallen på damesiden før sesongoppkjøringen 2021-22. I dag har vi gleden av å presentere Ingvild Meyer Sørflaten som har signert en toårskontrakt med Gjelleråsen.

I 2020-21 ble det 13 kamper og 5 poeng (4 mål og 1 assist) for 26-åringen som har vært en del av klubbens eliteserielag siden debutsesongen i 2014-15.

– Jeg gleder meg allerede til sesongstart. Etter en «unfinished» fjorårssesong og en altfor kort sesong i år, hvor vi begynte å bygge opp noe virkelig bra, er motivasjonen på topp. Nå gleder jeg meg til oppkjøring med makspuls i sol og regn med lagvenninner, sier Ingvild.

– Er stolt over treningsviljen vi har i laget nå. Når sesongen starter gleder jeg meg til å spille publikumvennlige kamper i et nytt system som passer meg bra og som gjør det gøy å se på! Håper virkelig det lar seg gjøre å få publikum inn i hallen igjen, avslutter hun.

Credit: Tor Anders Dalland

– En spelare med stort engagemang och driv. Har en stark träningsvilja, och har egenskaper att göra poäng. Tror att hon kommer utveckla den delen säsongen 21/22. Fysiskt stark, och kommer vinna mycket duellspel både offensivt och defensivt, sier hovedtrener Jonas Boväng.

Vi gleder oss til å se Ingvild i aksjon igjen i Lihallen til høsten og ønsker henne lykke til med sesongoppkjøringen når den tid kommer!

← Ny kontrakt for Johanna Wenngren   |   Intervju: Jonas Boväng →