Mathea Linna har signert ny kontrakt

Vi kan i dag glede oss over at Mathea Andersen Linna blir å se i Gjelleråsen også kommende sesong. 18-åringen har signert en kontrakt på ett år med klubben.

– Jeg ser fram til en tøff og spennende sesong. GIF Damer har jobbet hardt til tross for korona. Dette er et lag jeg vil være stolt av å kunne kalle meg en del av. Med en ny trener og nye planer forventer jeg en stor utvikling, både personlig og for laget, sier hun selv.

Credit: Tor Anders Dalland

– Mathea är en spännande ung spelare som har bra spelförståelse, och som har en bra bollbehandling. Det hon har visat är att nästa säsong kommer hon utvecklas mer. En trygg spelare på plan som jag ser mycket offensivt spel i, sier damenes hovedtrener Jonas Boväng.

Vi ønsker Mathea lykke til med sesongoppkjøringen og gleder oss til å se henne og resten av laget i aksjon i Lihallen til høsten!

← Ingrid Hoem er med videre   |   Østengen er med videre →