Endelig i gang igjen!

Etter nesten en måned uten fellestreninger var herrene samlet igjen til innebandytrening i Rotneshallen mandag kveld. Det var riktignok en redusert gruppe som var på plass ettersom det kun er spillere bosatt i Nittedal kommune som har lov til å trene.

Tirsdag var det fysisk trening på programmet, før det på onsdag venter en ny innebandyøkt i Lihallen. Det har fortsatt ikke kommet noen endelig avklaring rundt årets NM-sluttspill, så inntil en eventuell avlysning kommer vil laget fortsette å trene for fullt inn mot det potensielle sluttspillet.

Det har vært svært strenge restriksjoner i de fleste Viken-kommunene den siste tiden, men forhåpentligvis kan vi nå se fram imot ytterligere åpninger av idretten fremfor strengere restriksjoner.

TILBAKE IGJEN PÅ TRENING: John Hansen, Philip Rudningen og Jonas Boväng. Foto: Tor Anders Dalland

Flere andre GIF-lag er også i gang

Det var imidlertid ikke bare herrene som fikk gleden av å trene i hall igjen på mandag. Også damer elite var i gang igjen, i tillegg til flere yngre lag i både Li- og Rotneshallen. Det er gledelig å se at treningsaktiviteten kan gjenopptas selv om det fortsatt er en god stund til neste kamp.

← Krüger er tilbake i GIF!   |   10 år siden forrige NM-finale →