Info om Jente-Camp i høstferien

Innebandygruppene i Nittedal IL, Gjelleråsen IF og Hakadal IL gjentar fjorårets suksess og inviterer alle jenter i Nittedal til Jente-Camp i høstferien. Denne campen er for alle, både de som har spilt innebandy en stund allerede og de som ikke har prøvd før. Innebandy er fart, lagspill, mestringsfølelse og ikke minst veldig moro.

• For jenter i Nittedal fra 1.-9. klasse.
• Mandag 28.-30. september.
• 300 kr for tre dager.
• Kl. 09.00-14.00 for 1.-4. klasse i Lihallen og Hakadalshallen.
• Kl. 10.00 – 14.00 for 5.-9. klasse i Rotneshallen.

Det kommer instruktører fra Gjelleråsen Damer sitt eliteserielag, samt fra damelaget til Nittedal. I tillegg kommer det også gjesteinstruktører fra damelandslaget. Gjennom disse tre dagene blir det selvsagt mest innebandy, men det blir også uteaktiviteter hver dag. Man trenger innesko og gymtøy, resten får man låne ved behov.

Påmelding og korona-restriksjoner

På grunn av koronatiltak begrenses antall plasser per aldersgruppe. Påmelding er åpen og kan gjøres ved å følge linken under:
Påmelding

For mer info så anbefaler vi å sjekke ut Facebook-siden Nittedal Jente-Camp.

PS! Korona-situasjonen blir tatt på alvor. Det blir blant annet hyppig spriting, faste grupper, faste instruktører og krav om at foreldre må hente/levere utenfor. Minner om at dersom du føler deg syk – hold deg hjemme!

← Siste test før seriestart   |   Thomas Hartvig tilbake i Gjelleråsen →