Kimsander Ingebretsen har signert

Vi ønsker Kimsander Ingebretsen velkommen tilbake til Gjelleråsen. 20-åringen kommer fra Sveiva der han forrige sesong fikk kamper i både Eliteserien, 2. divisjon og G19 Elite. Kimsander er imidlertid ikke helt ukjent i Lihallen heller for han spilte nemlig i Gjelleråsen fram til sommeren 2017 før han meldte overgang til Sveiva. Det ble imidlertid med tre sesonger i Sveiva, og nå er han altså tilbake igjen i grønt.

Kimsander trives helt klart best som back, og har følgende å si til gif-fighters.no om det å komme tilbake igjen til Gjelleråsen:

– Det å komme tilbake til GIF er noe jeg har ønsket lenge. Det er her jeg startet å spille innebandy, og jeg har alltid hatt ambisjoner om å få spille på elitelaget til GIF. For sesongen er målet helt klart å etablere meg på laget, sier han.

Kimsander har signert en toårskontrakt med Gjelleråsen og vi ønsker han lykke til med sesongen!

← Nina Valle har signert for Gjelleråsen   |   Sesongoppkjøringen er i gang igjen →