Silja Berge Moe er tilbake i Gjelleråsen!

Vi kan nå bringe den gledelige nyheten om at Silja Berge Moe har takket ja til å bidra igjen på damesiden i Gjelleråsen. Silja har vært en viktig bidragsyter på dame- og jentesiden i Gjelleråsen siden oppstarten på midten av 2000-tallet, og var også med da klubben for første gang rykket opp til kvinnenes eliteserie i forkant av sesongen 2014-15.

De siste årene har hun imidlertid bodd utenlands, og da har det naturlig nok blitt vanskelig å ha en rolle i klubben. Men nå er hun altså tilbake igjen, og selv hadde hun følgende kommentar til gif-fighters.no:

– Jeg har sagt ja til å være en ressursperson rundt damelaget hvor hovedoppgaven er å sørge for at det praktiske rundt laget fungerer. Jeg gleder meg til å komme tilbake til laget og klubben som jeg forlot fem år tilbake på grunn av et utenlandsopphold.

Vi ønsker Silja velkommen tilbake til Gjelleråsen, og gleder oss til å følge damenes videre utvikling i Eliteserien kommende sesong!

← Sesongoppkjøringen er i gang igjen   |   Līga Garklāva klar for Gjelleråsen! →