Ny kontrakt: Thomas Zaal

I dag kan vi offentliggjøre at Thomas Zaal har signert en ny toårskontrakt med Gjelleråsen. 28-åringen kom til Gjelleråsen i november 2017 og har raskt utviklet seg til å bli en viktig spiller for klubben med sin fysiske spillestil. Forrige sesong var han imidlertid kun i aksjon i under halvparten av kampene, men bidro likevel med 10 poeng (2+8) i serien.

NY KONTRAKT: Thomas Zaal satser videre i Gjelleråsen. Foto: Tor Anders Dalland

Zaal har tidligere spilt for både Sveiva og Grei i Eliteserien i tillegg til å ha representert U19-landslaget under VM i Finland i 2009. Totalt har det blitt 75 poeng (31+44) på øverste nivå hvorav 39 av dem har kommet som Gjelleråsen-spiller.

Vi håper å se Zaal tilbake i godt gammelt slag kommende sesong, og her kan dere lese mer om hva hovedpersonen selv hadde å si etter å ha signert sin nye kontrakt.

– Det virker som det nye trenerteamet vi har fått er veldig bra. Gutta virker veldig motiverte til å ofre det som må til for å oppnå det Jonas og Patrik har lagt fram for oss, og mine ambisjoner er alltid å vinne det som er, sier Zaal.

← – Det har sikkert vært et lite sjokk for mange   |   Første fellestrening gjennomført →