Ny kontrakt: Lasse Robøle

Vi har i dag gleden av å offentliggjøre at Lasse Robøle har signert ny kontrakt med Gjelleråsen. Lasse var på utgående kontrakt forrige sesong, men har nå signert en avtale på 1+1 år. Forrige sesong var Lasse sin første på elitenivå og totalt ble det 5 poeng (1+4) i Eliteserien for 20-åringen.

SATSER VIDERE I GJELLERÅSEN: Lasse Robøle i aksjon mot Vålerenga i Lihallen. Foto: Tor Anders Dalland

Lasse har spilt hele juniortiden i Gjelleråsen med unntak av sesongen 2018-19 da han spilte for Nittedal Wolves. Det blir spennende å se om han kan ta ytterligere steg kommende sesong med en full sesongoppkjøring og debutsesongen unnagjort.

Selv hadde han følgende å si om sin videre satsing i Gjelleråsen:

– Ambisjonen min er at jeg klarer å komme opp på det nivået hvor jeg kan spille meg inn fast på en rekke. Jeg tror det Jonas og Patrik tar med seg inn i klubben er noe vi trenger. Har ikke møtt noen av dem enda, men virker allerede som at klubben gjorde rett i å hente de. Så det blir spennende å se hvordan oppkjøringen blir, sier han.

← Olav Falkeid returnerer fra utlån   |   Hvem har gjort flest poeng i Gjelleråsen/Holum? →