Oppdatert: Damene inviterer til try out!

Oppdatert 6. mai kl. 21.30

En foreløpig dato for try out er satt fredag 19. juni kl. 19-21 i Lihallen. Dersom det tillates er planen også å få gjennomført en treningskamp lørdag 20. juni. Dette avhenger riktignok av hva slags restriksjoner myndighetene kommer til å ha i den aktuelle perioden, så vi presiserer at dette er foreløpige datoer.

Forrige sesong

Sesongen 2019-20 fikk en brå slutt også for klubbens damelag i Eliteserien. Damene skulle egentlig ha spilt siste seriekamp borte mot Sarpsborg lørdag 14. mars, men etter at all idrettsaktivitet ble stoppet noen dager før så ble aldri den kampen spilt.

Sesongen sett under ett har laget tatt steg i riktig retning sammenlignet med forrige sesong. Flere unge spillere har fått mye erfaring i Eliteserien, og det er absolutt noe å bygge videre på inn mot neste sesong. Blant høydepunktene denne sesongen finner vi 10-2-seieren borte mot Sarpsborg før jul og 7-4-seieren hjemme i Lihallen mot Fjell-Kameraterne.

Inviterer til try out

I forkant av kommende sesong vil også damene invitere til try out i Lihallen. Lagets hovedtrener Kenneth Våge hadde følgende kommentar om den planlagte try outen 5. april, men nå har altså forutsetningene endret seg:

– Vi ønsker for kommende sesong å invitere jenter/kvinner til try out med Gjelleråsen Damer Elite. Tid og dato for dette er fortsatt ikke satt, da vi dessverre er inne i denne tiden med koronaviruset. Men vi ønsker å få dette på plass med en gang det er mulighet, anledning og i tråd med retningslinjene som myndighetene kommer med. Helse er viktigst!

I GANG MED FORBEREDELSENE TIL NESTE SESONG: Kenneth Våge. Bildet er lånt fra Innebandyavisen.no

– Vi tok noen steg i riktig retning denne sesongen, men vi er fortsatt ikke fornøyde. Om du ønsker deg et godt miljø blant lagvenninner og ønsker å være med på denne reisen sammen med oss, så ta kontakt. Da ønsker vi NETTOPP deg velkommen, avslutter Kenneth.

Kontaktinfo Kenneth Våge
E-post: kenneth.vage@gmail.com

← Bli bedre kjent med Jonas Boväng   |   Oppdatert: Herrene inviterer til try out! →