Ta en titt på nye gif-fighters.no

Den siste tiden har det vært jobbet med å fornye og oppdatere vår hjemmeside, gif-fighters.no. En stor takk skal rettes til Oskar Rist som har brukt mye tid på å både designe og finne nye løsninger som på sikt skal bidra til at vi får innebandy-Norges beste og mest brukervennlige hjemmeside.

Grunnlaget er nå på plass, men fortsatt mangler det en god del informasjon for å løfte siden opp på det nivået vi ønsker. De neste ukene vil derfor bli brukt til å samle inn informasjon fra alle lagene i klubben, slik at vi etter hvert kan få lagt ut info om flere lag enn det som ligger ute i dag.

Slik ser nyhetssiden ut idag

Tips
Vi tar gjerne imot tips dersom noen har forslag til endringer på hjemmesiden eller tips til innhold. Ta også kontakt med oss dersom du har innhold du ønsker å få publisert på våre plattformer.

Kontakt: Jonas Neskvern (jonasneskvern@hotmail.com)

← Helgens kamper flyttes til Rommenhallen!   |   Tap i seriepremieren →