G15 vant Planke Cup 2019!

[/av_heading]
[/av_one_full]

[/av_slide_full]
[/av_slideshow_full]

Publisert 09.09.19 | Jonas Neskvern

Denne helgen ble Planke Cup 2019 spilt i Fredrikstad. Blant lagene som deltok var våre lag i G15- og G17-klassen. G15-laget havnet i gruppe 2 med Bækkelaget, Sarpsborg og Ull/Kisa og det endte med tre seire og en direkteplass i semifinalen som gruppevinnere. I semifinalen ventet Lørenskog der det til tross for en svak start aldri var noen tvil om at Gjelleråsen var det klart beste laget. Dermed var vi i likhet med forrige sesong klare for finalen i G15-klassen. I finalen ventet Sarpsborg for andre gang denne helgen og etter at det stod 0-0 etter 1. periode så løsnet det for alvor etter pause. Etter full tid stod det hele 3-0 i vårt favør, og dermed kunne gutta juble for seier i Planke Cup for aller første gang!

VANT PLANKE CUP: G15-laget vant samtlige kamper denne helgen.

Mange av gutta var også i aksjon i G17-klassen denne helgen. Der endte det dessverre med tap for Ull/Kisa i semifinalen etter at vi tidligere på dagen hadde slått Sveiva etter straffer i kvartfinalen. Ull/Kisa vant for øvrig finalen mot NOR 92 senere på dagen etter straffer. Vi får imidlertid muligheten for revansje allerede på lørdag da vi tar imot nettopp Ull/Kisa i serieåpningen i G17 Elite hjemme i Lihallen!

TAP I SEMIFINALEN: I G17-klassen måtte vi til slutt se oss slått av Ull/Kisa.

[/av_textblock]

← GIF 4 til topps i Planke Cup!   |   Ny i troppen: Simon Enqvist →