Nye trenere for G14

[/av_slide_full]
[/av_slideshow_full]

Publisert 06.09.19

Seriestarten er rett rundt hjørnet, men før den tid skal flere av klubbens juniorlag spisse formen i Planke Cup denne helgen. For vårt G14-lag (2005-kullet) blir det en noe mer spesiell turnering da laget har fått nye trenere i forkant av denne sesongen. Det er nemlig duoen Philip Rudningen og Thomas Hartvig som har tatt over treneransvaret.

Dette er to GIF-gutter som har gått gradene i klubben gjennom aldersbestemte lag, og begge to var med å vinne NM-gull i G16-klassen i 2015. Første test for trenerduoen blir altså Planke Cup denne helgen, og vi ønsker begge to lykke til med både helgens turnering og etter hvert også seriespillet.
[/av_textblock]

← Gjelleråsen stiller med ti lag i Planke Cup!   |   Ny i troppen: Gustav Karlsson →