Kenneth Våge tar over Damer Elite

[/av_slide_full]
[/av_slideshow_full]

Publisert 12.06.19

I dag har vi gleden av å offentliggjøre at Kenneth Våge tar over som ny hovedtrener for Damer Elite. Kenneth tar dermed over jobben etter Jay Monge som 6. juni ble bekreftet klar av Assisten som ny hovedtrener for Sagene sitt damelag.

Kenneth har selv gått gradene fra småguttspiller i Holum til eliteseriespiller i Gjelleråsen, men tok i 2009 turen videre til Bækkelaget. Der har han spilt frem til nå med unntak av et par sesonger i Søndre Vikings. I Bækkelaget hadde han forrige sesong en rolle som spillende assistenttrener, men nå er han altså klar til å ta fatt på nye utfordringer i Gjelleråsen.

TILBAKE I LIHALLEN: Kenneth Våge i aksjon mot Tunet 12. november 2008. Foto: innebandy.no

Med seg i trenerteamet får han Oskar Rist som også var med i trenerteamet siste halvdel av forrige sesong i tillegg til å være aktiv for klubbens herrelag i Eliteserien. I trenerteamet finner vi også Tore Kværnerud som ledet klubbens Jenter 15-lag til NM-sølv og Jenter 17-laget til NM-semifinale forrige sesong.

Kommentar fra Kenneth:
– Utrolig morsomt å bli kontaktet av Gjelleråsen. Har vært med siden Holum, også Gjelleråsen i nyere tid før jeg prøvde meg videre i Bækkelaget. Men jeg har alltid vært en Holum/Gjelleråsen-gutt. Jeg gleder meg til nye utfordringer, og ønsker å takke Gjelleråsen for muligheten.

Vi ønsker Kenneth og resten av trenerteamet lykke til med sesongen!
[/av_textblock]

← Linta Zafar representerte Pakistan i Singapore Open   |   Stine Flatland og Mari Kristiansen tatt ut til landslagssamling! →