J17 møter Bodø og Sveiva i NM

[/av_slide_full]
[/av_slideshow_full]

Publisert 22.03.19 | Jonas Neskvern

Denne helgen skal J17-laget spille om en plass i årets NM-finale. Veien dit starter på lørdag formiddag med puljespillskamper mot Bodø og Sveiva der de to beste lagene tar seg videre til søndagens semifinaler. I pulje B møtes Sagene, Sarpsborg og Tunet. Samtlige kamper spilles i Høyenhallen og GIF møter Bodø kl. 10 og Sveiva kl. 12.30. Hvis jentene ender opp som puljevinnere spilles semifinalen kl. 10, og dersom de skulle ende på 2. plass spilles semifinalen kl. 12 mot vinneren av pulje B.

Les hva lagets trener Tore Kværnerud hadde å si til gif-fighters.no før helgens kamper:

Da ble det Bodø og Sveiva i pulja, hva tenker du om den trekningen?

– Det er litt utfordrende med Sveiva og veldig gøy å møte Bodø som vi ikke vet noe om.

Hva er lagets målsetning denne helgen?

– Vi har lyst på en NM-finale, men det kan bli vanskelig med en litt tynn tropp. Hvis alt klaffer er vi gode nok for å komme til finalen.

Vi ønsker Tore og resten av laget lykke til med puljespillet på lørdag og satser på at jentene tar seg greit videre til søndagens semifinaler!

Følg kampene direkte her:
NM J17 pulje A
[/av_textblock]