Hvem har gjort flest poeng?

[/av_heading]

[/av_one_full]
[/av_slide_full]
[/av_slideshow_full]

21.06.18 | Jonas Neskvern

I dag presenterer vi en oversikt over hvor mange poeng dagens GIF Fighters-spillere har produsert gjennom alle sine sesonger i Eliteserien. Det er viktig å merke seg at dette ikke er en klassisk «All-Time»-liste, men en oversikt med spillere som har spilt for GIF sesongen 2017-18. I tillegg har vi også valgt å inkludere spillere som har kommet tilbake til klubben i løpet av sommeren. Tidligere poengplukkere som Ketil Kronberg (388 poeng) og Mattias Samuelsson (166 poeng) er for eksempel ikke med på denne oversikten ettersom de ikke har spilt for klubben på svært mange år.

For å ta med litt bakgrunnsinformasjon så spilte Holum IBK sin aller første sesong i Eliteserien tilbake til 2001-02-sesongen. Etter fire sesonger som Holum ble de omsider en del av Gjelleråsen IF, og er i dag det vi kjenner som GIF Fighters. Ettersom GIF på mange måter er en fortsettelse på Holum, så har vi valgt å ta med statistikken fra Holum sine sesonger i Eliteserien. Dette gjelder riktignok kun for Christian Kragerud, Tommy Midtsveen og Hans Roar Wilhelmsen.

Før du titter på oversikten så anbefales det å se gjennom hva de forskjellige kategoriene betyr:

GIF/HOLUM – Poeng i Eliteserien for Gjelleråsen/Holum (2001-02 til i dag)

GIF – Poeng i Eliteserien for Gjelleråsen (2005-06 til i dag)

TOTALT – Poeng i Eliteserien totalt (gjelder for spillere med en fortid i andre klubber)

TIDSPERIODE – Viser første og siste sesong spilleren har produsert poeng (ikke nødvendigvis spillerens reelle periode i klubben)

ANDRE KLUBBER – Viser hvilke andre klubber spilleren har produsert poeng for (poeng i parentes)

[/av_textblock]

← G15 forsterker trenerteamet!   |   Bratland klar for GIF →