Bratland klar for GIF

[/av_slide_full]
[/av_slideshow_full]

16.06.18 | Jonas Neskvern

Herrer Elite har allerede forsterket stallen kraftig etter sesongslutt, og tidligere denne uken valgte enda en spiller å signere for GIF. Kjetil Bratland er kun 19 år gammel, men har likevel rukket å gjøre hele 82 poeng (50+32) i Eliteserien. Han har spilt i Grei hele karrieren, og hadde sitt store gjennombrudd forrige sesong med 39 poeng (27+12) for laget som endte på sisteplass i Eliteserien. Bratland har signert en kontrakt på 1+1 år og vi ønsker han velkommen til klubben.

Paul André Hermansen: – Kjetil har trent med oss over en lengre periode, og jeg er glad for at han valgte oss. Han er en meget målfarlig spiller til tross for sin unge alder. Blir spennende å jobbe med han i tiden fremover.

«Hansa» Wilhelmsen: – Vi har signert en talentfull ving som er teknisk og har et godt skudd. Vi håper han vil utvikle seg videre og etter hvert ta en landslagsplass.

Her kan du lese hva Bratland selv hadde å si til gif-fighters.no om overgangen:

– Hvorfor falt valget på akkurat GIF?

– Jeg tror jeg kan utvikle meg mest mulig i GIF, samtidig virker det som en kul gjeng å spille med.

– Hva kan du bidra med i laget?

– Avslutninger er vel det jeg er best på, men samtidig håper jeg å bidra like mye bakover som forover.

– Hva tenker du om det GIF har på gang?

– Utrolig spennende! Fått inn mye bra både på og utenfor banen, og om det fortsetter denne veien kan vi fort sikte på topp 4 i år.

– Hva er dine ambisjoner som innebandyspiller?

– Enkelt og greit utvikle meg så mye som mulig, og komme så langt som mulig.

SIGNERT: Kjetil Bratland i aksjon mot GIF forrige sesong (bildet er lånt fra innebandyavisen.no)

[/av_textblock]

← Hvem har gjort flest poeng?   |   Aas gjør comeback! →