Årets første signering er klar!

[/av_heading]
[/av_one_full]

[/av_slide_full]
[/av_slideshow_full]

02.05.18 | Jonas Neskvern

I går ettermiddag signerte Andreas Lindberg en toårskontakt med GIF Fighters. 28-åringen kommer fra Haugerud, og blir dermed klubbens første signering denne sommeren. Lindberg ledet Haugerud med 27 poeng (21+6) i Eliteserien denne sesongen, i tillegg til å være lagets kaptein.

I Lindberg får GIF Fighters en spiller som kan bekle de fleste posisjoner offensivt, og med solide 31 mål på de to siste sesongene vil nok publikum i Lihallen få se mange scoringer fra nyerverlvelsen de kommende sesongene.

Til gif-fighters.no beskriver han seg selv som en toveisspiller som vil bidra med blant annet god arbeidskapasitet og fart.

– Jeg ser frem til å prøve noe nytt og utvikle meg som spiller. GIF har en fin og spennende spillergruppe, og jeg tror det er et godt miljø for min personlige utvikling, sier Lindberg.

Hovedtrener Paul André Hermansen er også godt fornøyd med å ha sikret seg signaturen til 28-åringen.

– Veldig fornøyd med at Lindberg velger oss. Han er en dyktig avslutter, og er en spillertype vi har manglet i GIF. Han blir en viktig spiller for oss de kommende sesongene, sier Hermansen.

KLAR FOR GIF: Her ser vi Andreas Lindberg i aksjon mot GIF Fighters (22.09.12)

[/av_textblock]

← Olav er tilbake!   |   G14 reiser til Stavanger! →