No 16 tilbake, Mads Rongsjord har signert for GIF !

Gledelig melding !

Mads Rongsjord no 16 er tilbake i GIF og har signert for klubben . Mads har mange kamper i grønt og for klubben fra tidligere, og det blir godt å ha ham hjemme igjen. Mads har også representert Norge med flagget på brystet og har 4 U19 (2005) og 26 Herre landskamper for Norge. (kilde:IFF) . Han debuterte på Herre landslaget mot Danmark i en dobbelkamp i 2007 , og fikk sin første nettkjenning i 2008 mot Latvia. Poeng U19 0/2 og Herrer 7/5 .
Vi i GIF tok en liten samtale med Mads .

Hei Mads, og velkommen hjem .
Takk for det. Det skal bli morsomt å ta på seg den grønne drakta igjen.

Hvordan ser du på laget nå i dag kontra tidligere GIF lag ?
Laget i år ser vel ikke så ulikt ut fra i fjor, bortsett fra falkeidene som har dratt på utenlandsferie. Så det blir et ungt og spennende lag. Fra tidligere sesonger mangler det vel litt rutine, men det håper jeg vi kan jobbe med og kanskje få til noen unge spillere som kan slå igjennom.

Hva var det som bestemte deg for GIF igjen ?
Det som gjorde at det ble GIF i år er vel flere grunner ; kortere reisevei, Kragerud trenger litt hjelp for å holde snittalderen oppe, og Midtsveen har i hvert fall funnet fram skoa fra kjelleren så det lover godt.

Hvilke ambisjoner har du ? , og også med årets lag ?
Mine ambisjoner har alltid vært å ha det gøy med innebandy, og det er aldri moro å tape og ei heller ikke spille sluttspill, så vi får se hvordan det går.

Er det noen spillere i årets stall som du synes fremhever seg?
Noen spillere som blir viktige blir vel Ben,Bredli,A.Mellum og Jokke. Samt at rutinerte spillere som Bjørn, Kragerud , Midtsveen og meg selv, kan bidra best mulig.

Hva blir din rolle på og utenfor banen?
Min rolle blir vel å hjelpe til der det trengs, bidra med litt rutine både på og utenfor banen.

Hvor på tabellen tror du GIF Fighters havner sesong 7/18?
Hmm, vanskelig å tippe noen plassering, men 4.-6. plass må jo være et greit mål.

Du har jo mange landskamper for Norge,vil vi kunne se deg deg også der i fremtiden/neste sesong?
Når det gjelder landslaget så har jeg byttet tlf. nr. etter at jeg snakket med landslagssjef Andre Sveen sist, så kan hende det er derfor jeg ikke har hørt noe? Neida, har hatt mer enn nok med klubblag og familie de siste sesongene, men det begynner å bli litt roligere på hjemmefronten nå , så man skal aldri si aldri;).

Hvordan blir oppkjøringa mot sesong start?
Oppkjøringa blir vel å få trent mest mulig og få samkjørt laget. Så blir det en tur til Karlstad (Kallsta Open) for å finslipe maskineriet og testet ut litt rekker o.l., så det blir vel bra.
Ikke nervøs, Bare spent , Gleeeeder meg !

Vi ønsker Mads Rongsjord velkommen !

MADS RONGSJORD

← SIDEBAR: Nestekamp, pub 2. aug 22:00   |   Kor e alle helter hen ? Chapt. 4 →