G13 SERIEMESTER !

GJELLERÅSEN IF INNEBANDY – GIF FIGHTERS G13 ble seriemester/regionsmester i 1. div. sesong 2016/2017 , og vi gratulerer lagets spillere/coacher/lagledere med å ta den gjeveste «bøtta» i serien hjem til Gjelleråsen og Nittedal . Det sto likt med Tunet på poeng etter ferdigspilt serie (trippel møte) , og hvor GIF med 2 seiere og 1 uavgjort mot Manglerud laget ble seriemester etter å ha vært best i interne kamper dem i mellom . G13 er det eneste laget i sesongens alle serier som vinner for klubben , og GIF er xtra stolte over denne gjengen og som også viser at det gror godt i klubben og for fremtiden . VI GRATULERER !

1. Oliver Robarth (målvakt)
30. Kenneth Dalland Gjerde (målvakt)
60. Ashwin Jeyasankar
91. Jørgen Sundquist