VM U19 herrer uten Giffere !

Norge U19 herrer rykket ned i forrige VM (2015) og til B-gruppa , og hvor man i 2017 må kjempe og slåss til å rykke opp til A-gruppa som skal spille neste VM i Halifax Canada i 2019. GIF har vært godt representert med spillere på dette aldersbestemte landslaget for herrer U19 i mange år , men Norges tropp i VM U19 herrer i 2017 er det ingen Gjelleråsen spillere som er funnet gode nok .
Selv om vi selv mener det er noen enkelte kandidater , og at det er noen som aldri fikk sjansen , kommer Norges U19 landslag herrer i årets VM U19 ikke være representert med noen spillere/keeper fra Gjelleråsen IF . Dette har landslagssjef Patric Jonsson og ass.trener Andreas Hildremyr bestemt , og slik er det .
Sorry , vi er ikke gode nok til å få en representant fra klubben i VM U19 og i Norges landslag .
Vi ønsker U19 landslaget for herrer lykke til , og at Norge U19 igjen blir å finne i A-pulja i neste VM !
HEIA NORGE !

← G13 SERIEMESTER !   |   Henrik Amundsen og Ola Normann representerte GIF i «minilandskamp » ! →