Henrik Amundsen og Ola Normann representerte GIF i «minilandskamp » !

I årets NM var det ingen lag fra GIF som tok seg til finale etter 6 suksessfulle år som har resultert i hele 9 NM Gull i aldersbestemte klasser , men GIF var allikevel representert med spillere fra klubben i en vennskapskamp mot Tatran Stresovice , Praha , Tsjekkia i årsklassen 2003 under årets NM finaler . En «minilandskamp» mellom Norge rep. ved spillere fra OABR krets , og ett av de beste lagene fra Tsjekkia Tatran Stresovice . «Norges» lag (OABR) gjorde en meget god kamp mot et av Tsjekkias beste lag i årsklassen , og hvor våre to GIF spillere Henrik Amundsen og Ola Normann deltok . Tsjekkerne ble dessverre det ene målet bedre og vant kampen 8-7 . Våre to «giffere» gjorde en god innsats , og det beviser igjen at det gror godt i klubben . Vi i GIF er xtra stolte av disse to unge «herremenn» , og som representerer klubben på den aller beste måte . Vi gratulerer disse unge «menn» , og håper dette gir mersmak på videre dedikasjon og satsning på innebandy og GIF ! Vi ønsker jo virkelig å se disse to «herremenn» + mange flere på vårt elite lag i nær fremtid , og også på aldersbestemte landslag og senior etterhvert . Det kreves mye , men det er så absolutt mulig ! Vil du nok og skal du nok , så kan du ! Vil du ikke nok og skal du ikke nok , så kan du ikke ! Disse to er så absolutt på vei i det første utsagn , og burde også inspirere videre og til flere. Vi gratulerer !

HENRIK AMUNDSEN OG OLA NORMANN

← VM U19 herrer uten Giffere !   |   NM G19 : exit i «sudden» for GIF i semi`n . →