Jenter 12 til topps i Plankecup !!!

Gjelleråsen IF Innebandy – GIF Fighters Jenter 12 gikk til GULL og seier i årets utgave av Plankecup i Fredrikstad .
Dermed gikk den «gjeveste bøtta» til Nittedal og GIF Fighters J12 » , VI GRATULERER !!!

I gruppespillet møtte de i første kamp Østensjø/Dverg svart og vant 1-0 . Neste kamp ble Tunet IBK gul slått hele 13-2 av nittedalsjentene , før Sarpsborg Sharks måtte se seg overvunnet av GIF med 0-4 !
I semifinalen ventet Holmlia SK , og hvor GIF gikk seirende ut med 2-1 i sin favør –
I finalen møter de Østensjø/Dverg hvit , og hvor våre jenter gjør kort prosess og vinner finalen med solide 3-0 !
Dermed seier og GULL i årets Plankecup 2016 , og hvor laget anført av trener Tore Kværnerud og Ingvild Ruud med sin innsats igjen setter jentesiden i GIF på kalenderen . Utrolig med meget bra jobb og innsats av trener/coacher og LAGET , som med sin «know how» og også med engasjerte foreldre gjør en meget solid innsats og engasjement for «spinnesiden» i GIF Fighters .
Ekstra gledelig at vi opplever at jentesiden i GIF Innebandy med engasjerte trenere og foreldre , løfter og hever fremtiden på «spinnesiden» og til rekruttering for framtiden . HA DET GØY !!

Vi gratulere med SEIER OG GULL i årets Plankecup !!!

J12 Plankecup 2016

Runa Svartkjønni Lindblom , Marte Pedersen . Henriette Peymann Grønn , Emma Øye Berg , Nora Milly Bangsund , Mina Hageselle Hermansen , Julie Kværnerud , Tiril Mallaugstredet , Tuva Kristin Storhaug , Sina Havn Espung og Fiona Hammervold Jashari ,

Trenere/Coacher : Tore Kværnerud og Ingvild Ruud

Lagledere : Lena Bangsund og Lena Svartkjønni