Coach Rosenkvist til Linkøping !

Vår kjære Coach Rosenkvist overtar treneransvaret for damelaget Linkøping IBK i svenska superligaen for sesong 2016/2017 , og det er et betydelig tomrom han etterlater seg hos oss i GIF Fighters . Coach Samuel Rosenkvist kom inn i GIF som et friskt pust , og med sin dedikasjon og «know how» har han løftet oss i GIF Innebandy til å tro på oss selv .
Han overtok tidlig kommandoen på hvordan innebandy skal spilles , og han viste veien med sin dedikasjon med å ta på seg ansvar for også G17 laget i sin første sesong i GIF, og hvor det resulterte i NM gull i klassen . Samuels engasjement omfatter også alle aldersklasser , og hvor han alltid stilte seg til disposisjon for å bidra med sitt allsidige repertoar og viten . ALLTID villig til å bidra , noe som kanskje ikke alle lag og årsklasser i GIF tok godt nok vare på , men hvor alle fikk tilbudet .
Med sin herlige personlighet , dedikasjon , interesse og viten om hvordan innebandy skal spilles , og også om hvordan man oppnår disse mål , er Coach Rosenkvist krevende ,men samtidig også med mennesket i sentrum .
Som Herrer Elite trener gjennom disse tre år kom nok hans største utfordring i GIF med generasjonsskifte i sesong 2015/2016 , hvorav 11 etablerte spillere takket for seg , og hvor yngre spillere måtte fylle tomrommet .
Et gedigent løft for klubben , og TAKK SAMUEL for at DU fortsatte reisen og hadde tro på at fortsatt elitespill kunne oppnås !
Vi i Gjelleråsen IF Innebandy vil takke deg og setter stor pris på alt du har bidratt med til nå , og ønsker DEG lykke til i Linkøping .
Som ekte GIFFER du har blitt , kommer vi til å savne deg stort .
Vi ønsker DEG alt godt videre , og DU er for alltid en av oss !

Takk for ALT til nå !

Vi vil følge med deg i Linkøping , og ønsker deg Lykke til !

Fra ALLE oss i Gjelleråsen IF Innebandy

På vegne av styret :