Herrer 3 klar for 4. div. neste sesong !

Nittedal IL og Gjelleråsen IF Innebandy 3 barket sammen i lokalderby/bygdeoppgjør i 5. div. avd. B i Rotneshallen i går , og hvor det var første gang i historien at NIL og GIF møtte hverandre i innebandy for herrer . Tidligere i årets serie møttes bygdas nordligste lag Hakadal IL og GIF til deres første møte , og her var det GIF som trakk det lengste strået .
Gårsdagens oppgjør var lenge meget jevnt , og det var sågar NIL som ledet 2-1 etter to spilte perioder . Tredje periode vil nok NIL fortest mulig glemme , da GIF satte hele 8 i nettmaskene bak en ellers så god sisteskanse i NIL sitt bur . Dermed kunne GIF innkassere en solid seier med 2-9 (NIL var hjemmelag) , og GIF Herrer 3 er dermed allerede kvalifisert med opprykk til 4. div. neste sesong og har fortsatt 4 kamper igjen å spille i serien . Coach Kim Ingebretsen var dyktig imponert etter matchen med sitt mannskap , og sa at alle vil bli tilbudt ny kontrakt for neste sesong . Spesielt glad var han for alle stolpe og tverrligger treff i løpet av kampen , da treninger begynner å sette spor etter seg og at alle gutta begynner å nærme seg med å treffe innenfor ramma . Full uttelling for dette fikk han så oppleve i tredje periode med hele 8 nettkjenninger av gutta sine .
JEG ER STOLT ! sier Kim Ingebretsen .

Kim Ingebretsen2

Nå venter de siste 4 kamper i serien før oppkjøringa til neste sesong , da hele laget starter med barmark og styrke siste uka i april. Han håper alle gutta gleder seg til en ny sesong og da i 4. div. , og forventer «all in» , dedikasjon og fightervilje for å oppnå neste målsetting nemlig 3. div. i 2017/2018 !

VI GRATULERER MED OPPRYKK !!!

FORZA GIF FIGHTERS

sliten+gutt