Exit for G16 i NM semifinalen

GIF Fighters G16 gikk på tap i NM semifinalen i Høyenhallen i dag mot vår naboklubb og store rival Sveiva innebandy , og når sluttsignalet gikk sto det 1-5 i favør Sveiva på tavla og dessverre exit for Nittedalslaget . GIF åpnet bra og satte 1-0 tidlig i første periode ved Ole Bastian Løchen , men motstanderen klarte å nette to ganger før første periodes slutt . Andre periode ble preget av mye stillingskrig og GIF kom til noen halvbra sjanser , og goalie Rudningen med en del bra redninger holder GIF inne i matchen . Tredje periode og det blir mye balltap av GIF i sentrale posisjoner , og hvor Sveiva ikke lar seg be to ganger og setter tre kasser etter hverandre uten at GIF klarer å svare . Dermed blir det ingen reprise av fjoråret for G16 som nå dessverre må se NM finalen fra «tribben» i Ekebergshallen .
Men all ære til laget som kommer seg til semi og som gjør alt over en bra og hederlig innsats .

ole bastian løchen2

OLE BASTIAN LØCHEN

← Herrer 3 klar for 4. div. neste sesong !   |   GIF Fighters G16 til NM semifinale ! →