GIF Fighters G12 til finale i regionscupen !

Noen timer etter at G14 laget hadde tatt en finaleplass i regionscupen , var det GIF Fighters G12 som ble neste lag fra klubben med finaleplass etter å ha slått 3 X Tunet .

Vi gikk rett til andre runde (1/8) og møtte det Tunet 2 . Det ble aldri noen spennende kamp og vi sender Tunet 2 hjem etter å ha satt hele 15 kasser før dommerne blåser av . GIF – Tunet 2 : 15-0

I kvart»n møter vi så Tunet 3 , og her fikk vi en leksjon av 05 gutta til Tunet da vi nok har undervurdert disse gutta litt . Vi ligger under 0-3 , men klarer å finne ut av spillet og henter sakte men sikkert inn til 3-3 før ordinær spilletid er over . Klart for «sudden » (første mål vinner i løpet av 10 min. x-tra tid og event . 5 straffer hvis det ikke blir avgjort i spilletiden ) . Even Rogne synes det er på tide å avslutte i forlengelsen etter ca. 2 min. spill , og «banker» inn et skudd fra midtbanen som finner nettmaskene hos Tunet og dermed avslutter kampen til seier 4-3 . Høy lagmoral og evne til å aldri gi opp redder oss til semifinale . At innebandy er spenning og underholdning på høyt nivå , tror jeg de fleste av oss som var tilstede kan skrive under på . GIF – Tunet 3 : 4-3 s.d.

I semifinalen venter nok engang Tunet , og det er Tunet 1 som tar imot oss i Høyenhallen søndag kveld . GIF har full kontroll fra start til slutt og vi er klare for finale i regionscupen etter å ha feid Tunet 1 av banen med sifrene 1-5 . (0-4)(0-1)(1-0)
Gutta gjennomfører en meget solid kamp i alle ledd , og kjører på gjennom tre hele perioder med fantastisk spill .
Som trener/lagleder er jeg meget imponert av gutta som klarer å holde nivået oppe i hele kampen , og det etter å ha satt 4 kasser i 1. periode . VELDIG BRA !

Ronny Neskvern
Gjelleråsen IF Innenbandy – GIF Fighters G12

Vi gratulerer laget med finaleplass , og ønsker dem det beste og lykke til i finalen !

giffighters1

innebandy75

← Fullständigt överkörda på hemmaplan!   |   GIF Fighters G14 klare for finale i regionscupen ! →