Det gror godt i «fighters» , nye «kalver» på vei opp ?

Etter at alle «gamle gutta » la opp som elitespillere , måtte GIF Fighters hente sine nye elitespillere fra egen juniorstall .
Dette har gått over all forventning , og de unge juniorspillerne begynner å ta «steg», og viser ansvar og med dertil gode resultater .
Det har vært et stort løft for klubben , og de unge juniorspillerne biter godt i fra seg .
Edvin Eikland (96) har tatt stooore steg , og viser frem hva det egentlig bor i den gutten . Henrik Gulbrandsen og Viktor Hammervold fra samme årgang er underveis . Vi har 97 gjengen med
Joakim Løvholm , Olav Ansnes Falkeid , Anders Mellum , Erlend Bjerknes som fikk kontrakt med Herrer elite , og vi har fra samme gjengen Audun Moen Hovin , Eivind Brandeggen , Tommy Fjelddaas og Mikkel Lindblad som rookies og som banker på døren med
å få kontrakt med elite . Gledelig at Henrik Bredli (94) og Benjamin Belsten (94) sa ja til å satse i år , videre Trym Stokland (95) , Vetle Mellum (95) og Sindre Buraas (95) som også går » all inn» , og det betegner årets utgave av Herrer elite som ungt . Bjørn Lundgren , Carl Bacolod , Robin Norstrøm (94) , Mats Steinseth og Andreas Ansnes Falkeid blir betraktet som «veteraner» på elite , og nå har også «Kveila» Christian Kragerud gjort comeback og meldt seg til dyst for GIF Fighters Herrer elite . Videre har vi Jonas Vestlie (95) , Kenneth Johansen (91) , Simen Vestgården (96) , Ulrik Engmann (88) , Kristian Wiker (93) , som bidrar på Herrer rekrutt med stadig nye yngre rekrutter og det sammen med Tommy Svendsen (gammal ?) og Martin Kruger (98) som også har fått sin debut i eliteserien . Philip Rudningen (99) som allerede fikk sin debut i fjor i «buret» mot Bækkelaget , og som er i elitestallen (G16 keeper) viser hvor bra det gror i GIF Fighters . Vi i GIF Fighters satser hardt på å få opp våre egne spillere til dyst for elitelaget , men det kreves trening , dedikasjon og egeninnsats av den enkelte spiller . Skal man opp , så må man ta plass !
GIF Fighters har stadig nye som vil opp , og det gror godt i klubben . Vi har fra 98 gjengen Jonas Neskvern , Tobias Nielsen , Kristoffer Bang Lund , Marius Rostad , Sander Windelstad som satser hardt , og fra de yngre Thomas Hartvig (99) , Ole Bastian Løchen (99) , Kimsander Ingebretsen (00) og Sondre Mallaugstredet (01) som vil samme vei , og det gror også meget bra i de yngre rekker .
Hvem er så de neste opp på det unge elitelaget ? Vil de ta «steget » ?

DANIEL JOHANSEN (98)
daniel johansen2

(her mot Rasmus Kainulaien Finland , som er rangert som verdens beste spiller født 1997)

FABIAN STENSBERG (98))
Fabian Stensberg1

Det gror godt i GIF Fighters og det er mange som kan ta «steget» !

Men ingen ting kommer gratis , man må «TA SIN PLASS » !

FORZA GIF FIGHTERS !

← Gothia Innebandy Cup 2016   |   Uttak U19 kvinner til samling i romjulen . →