GIF Fighters G18 – Prague Games ,Cze. 2015

Vi landet tirsdag 18.45 på flyplassen i Praha , fikk samlet sammen spillere , bagasje og køller , hev oss i bussen for å rekke friendly game mot Sveits U17 (98/99) i Kotlarka . Matchstart kl.20.30 i en «boblehall» som holdt i nærheten av 40-45 grader , og hvor svetten bare formerlig fosset ut av panna før første dropp . Kampen endte 1-4 , men vi var godt på høyde med Sveits . Hadde det vært en bedre oppladning så kunne ting sett helt annerledes ut , da tre av Sveits sine mål var av det lette slaget . Kanskje litt dehydrerte , reise i beina og hode , og selvfølgelig den uutholdelige varmen . Men nå hadde vi fått inn tempoet i laget og som spilles her nede , og dermed var vi klare for første match tidlig onsdag morgen 08.40 .
Motstander DDM Stod , Cze . hadde ikke mye å by på , og seier 8-2 til GIF kunne fort ha vært det dobbelte . Motstanderlagets 2 mål byr vi på i denne matchen og seieren var dog betryggende etter en mindre «sightseeing by tram» rundt omkring/ opp og ned ,og hvor vi entret hallen Vinohrady 15. min. før matchstart .
Onsdag kveld møter vi Team Oxdog fra Finland , og hvor laget er full av spillere som er U19 verdensmestere fra Helsingborg i
Mai 2015 . Vi skal i alle fall gi alt vi har ! Forza GIF Fighters !

innebandy592

← Prague Games 2015 – GIF Fighters G18   |   Ronny Fries Baltzersen →