Dramatikk i Mjøndalshallen da G16 gikk til NM Finale !!!

Det ble en høydramatisk semifinale mellom Nor 92 og GIF Fighters i Mjøndalshallen i dag, og det hele måtte avgjøres i Sudden Death for å kåre vinner og dermed finale i årets NM G16.
Begge lag fulgte hverandre i målprotokollen, og det var skikkelig trykk og stemning slik en semifinale i NM burde være. GIF Fighters tar ledelsen et stykke ut i tredje periode, og det blir kjempet med nebb og klør fra begge lag. Nor 92 utligner til 4-4, og man kan skikkelig føle nervøsiteten og intensiteten over hele Solberghallen da Nor 92 får straffe 9 sek. før kampslutt.
Mesterlig redning av goalie Philip Rudningen, og GIF rir av 9 sek. undertall. Dermed 10 min. sudden Death der GIF Fighters Tord Vetle Johansen avgjør for Nittedalslaget etter 03.59 og sender laget sitt til Ekeberghallen og NM finale G 16.
En utrolig god innsats av hele laget gjør dette mulig, og vi gratulerer med en velfortjent finaleplass.Også en stor takk til lagets trenere og lagapparat, samt heiagjengen på tribunen.

FORZA GIF FIGHTERS !!! Nå lukter vi GULL !!!!

gull3

← 3. Semifinale: Slevik – Gjelleråsen 11-4 (3-3, 3-1, 5-0)   |   G 16 til semifinale i NM ! →