G 16 til semifinale i NM !

Gjelleråsen IF innebandy GIF Fighters G16 gikk ubeseiret gjennom sin gruppe i NM G16 puljespill etter å ha slått Sola IBK 6-0, Sveiva 4-3, Sarpsborg IBK 5-2 og Tunet IBK hele 10-3, og er dermed klare for semifinale mor Nor 92 søndag formiddag kl.10.30 i Solberghallen.
Laget har igjen spilt seg fram til semifinale slik de gjorde i NM G15 forrige sesong, og nå er det store målet å slå Nor 92 som spiller på hjemmebane slik Freidig gjorde i fjor, og dermed spille NM finale som spilles i Ekeberghallen mellom 18-20 april.
Vi gratulerer laget med semifinaleplass, og gir dem all vår støtte og lykke til på veien mot finale.
FORZA GIF FIGHTERS !!!!

semi

← Dramatikk i Mjøndalshallen da G16 gikk til NM Finale !!!   |   2. Semifinale: Gjelleråsen – Slevik, 3-8 (2-1, 1-5, 0-2) →