Femte seier på rad for G18 !

Sveiva var motstander i Lihallen i dag, og våre argeste rivaler fra vår kjære naboklubb var «skyggen» i forhold til tidligere møter. Aldri har vi møtt et Sveiva lag så tafatt som i dag, og de skjenker bort seieren til et GIF Fighters lag som nærmest spiller på halv maskin. GIF Fighters vinner 6-3, og selv om siffrene virker nærme, har GIF Fighters mer eller mindre full kontroll på dagens match. Fjorårets seriemester og sølvmedaljør i NM G17 har ikke funnet «tonen» i årets serie, og byr ikke opp til de tette matchene vi er vante med å se mellom disse to leg. Komfortabel hjemmeseier 6-3, og GIF Fighters «troner» øverst så langt i G18 interkretsserien.

← G18 fremdeles med full pott.   |   Gjelleråsen IF – Bækkelaget SK, 12-3 (3-1, 4-1, 5-1) →