Seier i debuten for nr 40 Rosenkvist…

Herrer rekrutt gjestet Lørenhallen denne søndag ettermiddag, hvor Hasle/Løren tok i mot GIF Fighters 2 til dyst i Herrer 2. div. avd. A. GIF Fighters stilte med Edvin Eikland, Henrik Gulbrandsen, Olav Ansnes Falkeid, Bjørn Erik «Børni» Johansen og Andreas «Kåre» Hordvik fra G18, Atle Bjørnseth og Kristian Wiker Holmemo, samt Hans Roar «Hansa» Wilhelmsen, Anton Eliasson, Trym Stokland og keeper Andreas Ansnes Falkeid fra Herrer elite. Rekruttlaget har nylig fått tilskudd fra en meritert spiller – nr 40 Samuel Rosenkvist spiller sin første kamp for klubben.
Kampen var fysisk og rask, og hvor Hasle/Løren nok hadde de beste sjansene. GIF Fighters var utrolig effektive i sine sjanser, og Andreas sto som en vegg ved flere anledninger og hindret H/L scoringer med gode inngrep og mesterlige redninger. Unggutta stod for GIFs mål i første periode med 3 mål, og til første pause med ledelse 0-3 mot et godt H/L lag. Nr 40 Rosenkvist entret banen i begynnelsen på andre periode, og fikk dermed sin debut som spiller på norsk jord.
H/L er et godt lag, og som har vunnet 2. div. så senest som forrige sesong. Våre rekrutter (m/litt forsterkning) gjorde en god innsats, og kunne innkassere 4-8 seier ved full tid. Godt jobba!

Edvin 2/1
Henrik 2/0
Olav 0/3
Hansa 2/0
Kristian 1/0
Atle 0/2
Trym 1/0

innebandy33

Det ble dessverre ingen poeng for Rosenkvist i debutkampen , men med en hederlig innsats gjorde han sitt til at GIF Fighters gikk seirende av banen i Lørenhallen .

← G18 vendte 0-3 til 4-3 seier.   |   Slevik viste «pondus» mot Herrer elite . →