Plankecup Damer Elite – exit i semi .

gif_gullramme

Damer Elite har innledet Plankecup på en overbevisende måte , og leder sin gruppe etter to seire og en uavgjort . Holmlia 2 ble slått 3-0 i første kamp og hvor Sarpsborg Sharks ble nummeret for liten med 0-2 tap for damene våre . Siste kamp i dag lørdag ble et nytt møte med Holmlia 2 og det endte 0-0 . Tidlig søndag ventet Sarpsborg og det ble en ny seier over Østfoldlaget med 2 – 0 . GIF Fighters vinner gruppen og går direkte til semifinalen , hvor de skal møte vinneren av kvartfinalen Sarpsborg – Haljarps SK . Haljarps SK går vinnende ut av oppgjøret , og laget fra nær Landskrona sør for Helsingborg blir Fighters motstander i semin . GIF Fighters har spilt 4 kamper uten baklengsmål , men i semin måtte de se svenskene score hele tre ganger og hvor Fighters ikke klarte å svare tilbake . Dermed ender det med exit og 0-3 tap for Haljarps SK i årets Plankecup .
Målscorere i cupen :
Ingrid Hoem 3
Linh-Danh Nguyen 1
Ingvild Sørflaten 1
Mari Kristiansen 1
Kristine Borgen 1

← GIF Fighters G 16 – Plankecup 2014 .   |   Terminliste Innebandy sesongen 2014/2015 →