Tre fra GIF Fighters til U19 VM Jenter !

30. april – 4. mai spilles U19 VM Jenter i Polen, nærmere bestemt i Babimost , Rakoniewice og Gmina Zbaszyn, hvor Thilde Fredriksen (keeper), Mari Kristiansen og Frida Norstrøm (utlån Grei) er å finne på det norske landslaget. Norge som ble degradert fra forrige VM med nedrykk fra A-gruppa, må nå spille i B-gruppa og hvor motstanderne er Jamaica, Canada, Tyskland, Ukraina og Østerrike, og det norske laget har som eneste mål å rykke opp i A-gruppa igjen.
VM-troppen skal også ha samling 15.-16.april og 26.-27.april i Rommenhallen, Oslo.
Vi gratulerer Thilde, Mari og Frida med uttaket, og ønsker dem all hell og lykke med mesterskapet, slik at Norge blir en A-nasjon igjen.

20120820-104740.jpg

GIF_Fighters_J15-345

Frida nr 2 øverst til venstre og Thilde (keeper). Lagbilde J15 vinner Tigers Cup. Mari Kristiansen :

innebandy687

← Siste minirunde denne sesongen!   |   Exit for G15 og G19 i årets NM →