Herrer Rekrutt ble for «små» mot Tunet 2

Det ble årets første tap for Herrer rekrutt sist søndag med 5-11 mot Tunet 2 i Romsås Idrettshall. GIFs gjennomsnittsalder var 23 år mot Tunets 35 år. Her var det med andre ord svært mye erfaring å se i Tunet, mens i GIF var flesteparten fra G17-laget, der den yngste var Anders Mellum på 15 år.  Mot erfaring, spilleforståelse, evner og tidl. elitespill i Tunet, hadde ikke våre unggutter noen lett oppgave, men de gjorde likevel innimellom mye bra.  Atle Bjørnseth (37) har fått en «ny vår» med spill for elitelaget denne høsten, og vartet opp med 2 fine scoringer.  Anders Mellum (15) også med to, mens GIFs femte kom ved Mats Steinseth (21). Bendiks Fjellstad (17) goalie med mange bra redninger, spesielt i andre del av 2. periode.  Fint å se kyndig veiledning av Patrik «Paddan» Jonsson til de unge backene i forsvaret, samt kapt’n Tommy T og Atle Bjørnseth med pedagogikk i innebandyspillets faser. Vi ønsker lykke til videre tross tap i denne kampen!

1-2           Atle Bjørnseth    (Kristian Wiker Holmemo)
2-4          Anders Mellum  (Eivind Brandeggen)
3-6          Atle Bjørnseth    (Simen Vestgården Hansen)
4-9          Mats Steinseth   (Audun Moen Hovin)
5-9          Anders Mellum  (uass.)

← Sarpsborg hakket for «hvasse» for G19-Elite   |   Down the electric avenue! →